Maciej Jarzyna i Paweł Wałęga otrzymali dyplomy z tytułem Młodego Naukowca Explory od Fundacji Zaawansowanych Technologii. ZST Mielec otrzymał certyfikat poświadczający, że uczniowie godnie reprezentowali szkołę podczas regionalnego etapu Konkursu Explory 2022.
Reprezentacja Zespołu Szkół Technicznych wzięła udział w Powiatowej Licealiadzie w Piłce Nożnej Chłopców.
Polskie Towarzystwo Informatyczne po raz drugi zorganizowało ogólnopolski konkurs GEEK - Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe. Konkurs został objęty patronatem honorowym Ministra Edukacji i Nauki oraz magazynu TIK w Edukacji.
Dnia 31 maja 2022r. odbył się Szkolny Konkurs Języka Angielskiego "English Masterminds" dla klas pierwszych Szkoły Branżowej Nr 3.
Wzięło w nim udział trzynastu uczniów, którzy zmagali się z testem zawierającym zadania leksykalne, gramatyczne oraz sprawdzające rozumienie tekstu czytanego i środków językowych.
Uczniowie klasy 3BIp Sebastian Golba i Mariusz Jacek dotarli do etapu wojewódzkiego konkursu CyberSkiller Challenge Poland Edycja II.
W dniu 2 czerwca 2022 r. odbył się konkurs z języka niemieckiego "Deutsch macht Spass". Adresatami konkursu byli uczniowie klas pierwszych, którzy zmierzyli się z testem gramatyczno-leksykalnym z zakresu materiału klasy pierwszej.
W dniu 24.05.2022 roku odbył się w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu „Okręgowy Konkurs Recytatorski” zatytułowany „Czar poezji Adama Mickiewicza”.
Dnia 31.05.2022 r. odbył się w naszej szkole konkurs z języka angielskiego zawodowego dla klas technikum o profilu informatycznym.
Celem konkursu było propagowanie tego języka, przydatnego w zdobyciu niezbędnych umiejętności w zawodzie informatyka oraz programisty.
Portal GoWork.pl organizuje konkurs dla absolwentów szkół ponadpodstawowych w 2022 roku!
Szybki rozwój nowych technologii ma ogromny wpływ na wszystkie współczesne zawody. Zmienia się świat, zmienia się podejście do życia i zmienia się także podejście do pracy. Co chwilę pojawiają się nowe trendy z każdej dziedziny obecnej na rynku pracy. Modernizacja opanowała już nie tylko aspekt technologiczny, ale również podejście do klienta i do pracownika.